logo-legrand-tehran

جعبه کف خواب لگراند

بر اساس تولیدات انجام شده توسط کمپانی لگراند که در بازار با آن روبرو میشویم سه مدل باکس کف خواب لگراند را مشاهده میکنیم. اما باید توجه داشته بهترین لیست قیمت جعبه کف خواب لگراند را باید از نمایندگی آن یعنی تهران لگراند استعلام نماییم. اما حال به معرفی این سه مدل کف خواب میپردازیم که به ترتیب، باکس کف خواب 10 ماژل لگراند، جعبه کف خواب 12 ماژول لگراند و باکس کف خواب 18 ماژل لگراند میباشد.

 برای اطلاع از قیمت باکس کف خواب لکراند باید با کارشناسان تهران لگراند در تماس باشید تا از نحوه خرید کف خواب لگراند مطلع بشوید. اما در لیست قیمت باکس کف خواب لگراند به زیره باکس کف خواب لگراند برخورد مینماییم که باید متناسب با کف خواب های 10 و 12 ماژول و 18 ماژول آنرا برای کف خواب تهیه نماییم. در ادامه به بررسی جامعی از جعبه کف خواب لگراند می پردازیم. با ما همراه باشید.

هم چنین اگر قصد خرید یا استعلام قیمت پچ پنل لگراند را دارید بر روی لینک مربوط به آن کلیک کنید.

floor-box-Legrand

Table of Contents

استعلام قیمت باکس کف خواب لگراند

با توجه به نوسانات بازار به شما مشتریان گرامی پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات این محصول و اطلاع دقیق از قیمت روز آن با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان و مشاوران ما شما را در خرید انواع این محصول یاری نمایند. در ادامه شما را با مشخصات آنها به طور کامل آشنا خواهیم کرد:

جهت استعلام قیمت کف خواب لگراند: ۰۹۱۲۴۵۸۷۱۵۲

مشخصات جعبه پریز کف خواب لگراند

جعبه پریز کف خواب لگراند که با استاندارد های جهانی تولید می شود، ارتفاع مناسبی دارند و معمولا ارتفاع این محصول قابل تنظیم می باشد. از مزایای آن می توان به دارا بودن درپوش اشاره کرد. معمولا این درپوش ها با روکش فولاد ضر زنگ تولید می شوند. هم چنین جعبه پریز کف خواب لگراند قابلیت هماهنگی با طراحی کف را دارد و با نیاز کاربران تناسب بالایی دارد.

انواع باکس کف خواب لگراند

باکس کف خواب لگراند در انواع مختلفی در بازار موجود است. بنابراین برای خرید جعبه کف خواب لگراند ابتدا بهتر است با مشخصات و ویژگی های هر یک از آنها به طور کامل آشنا شوید سپس اقدام به خرید کنید. قیمت باکس کف خواب لگراند با توجه به انواع آن متغیر است چرا که هر یک از آنها ویژگی و مشخصات منحصر به فردی دارند. 

کف خواب 10 ماژول لگراند

کف خواب 12 ماژول لگراند

کف خواب 18 ماژول لگراند

این جعبه کف خواب لگراند 10 ماژول توسط شرکت عظیم لگراند تولید میشود. جعبه کف خواب 10 ماژول لگراند توسط شرکت عظیم لگراند تولید میشود. از آنجایی که این محصول دارای بدنه بسیار مقاومی ساخته شده است. می تواند در برابر فشار های موجود کار گاه های صنعتی مقاوم باشد. جعبه کف خواب 10 ماژول لگراند با نام لاتین FLOOR BOX هم شناخته میشود. در واقع این نوع از باکس کف خواب لگراند یکی از معروف ترین انواع آن به حساب می آید.

 همانطور که از اسم این محصول از باکس کف خواب لگراند مشخص است، قابلیت نصب تا 10 ماژول را دارا میباشد. نکته قابل توجه آن اینست که قابلیت ارتقاء تا 12 ماژول را هم دارا میباشد. شرکت لگراند با نمایندگی تهران لگراند قابلیت تولید ظرفیت های دیگر می باشد. اما بخار مقرون به صرفه بود باکس کف خواب 10 ماژول لگراند در ایران بیشتر همین مدلها در ایران برای خرید کف خواب 10 ماژول لگراند طرفدار دارد.

باکس-کف-خواب-لگراند

نوع دوم باکس کف خواب 12 ماژول لگراند میباشد که با اسم لاتین FLOOR BOX هم شناخته میشود میباشد. از آنجایی که کمپانی فرانسوی لگراند این کالا را با قابلیت نصب 12 عدد ماژول با ریک (1 MODULE) و یا 6 ماژول پهن (2 MODULE) در خود دارد. میتوان این مدل از جعبه کف خواب لگراند را جزء بهترین ها دانست. 

همانطور که میدانید باکس کف خواب لگراند در مدلهای جعبه کف خواب 10 ماژول، جعبه کف خواب 12 ماژول و جعبه کف خواب 18 ماژول تولید شده در ایران میباشند. و سایر مدلهای مجود سفارشی ساخته شده اند. متریال ساخته شده در آن از جنس پلاستیک بسیار مقاومی میباشد تا در انبار ها بخوبی از خود مقاومت نشان دهد. درب باکس کف خواب 12 ماژول لگراند از جنس استیل میباشد. برای نصب جعبه کف خواب لگراند باید از زیره کف خواب لگراند استفاده نمود. برای خرید باکس 12 ماژول لگراند و همچنین استعلام قیمت باکس کف خواب 12 ماژول لگراند با نمایندگی اورجینال تهران لگراند تماس حاصل فرمایید.

باکس-کف-خواب-لگراند

فروش کف خواب 18 ماژول لگراند

نوع آخر باکس کف خواب لگراند در ایران جعبه کف خواب 18 ماژول لگراند میباشد. از آنجایی که این محصول تولید فرانسه میباشد بنابر این در سطح بین المللی زبانزد کاربران مورد نظر خود می باشد. از آنجایی که برای خرید کف خواب 18 ماژول لگراند باید به نمایندگی اصلی لگراند مراجعه کرد. بنابراین برای استعلام قیمت کف خواب 18 ماژول لگراند بهترین نمایندگی فروش تهران لگرند را انتخاب بنمایید.  

برای خرید کف خواب لگراند باید به این نکته توجه کرد که این محصول قابلیت نصب در سطح زمین را دارا می باشد. به دلیل اینکه از بدنه پلاستیکی سخت و درب استیل بسیار محکم استفاده شده است. بسیار مقاومت خوبی را از خود نشان خواهد داد. از امکانات خوب محصول کف خواب 18 ماژول لگراند اینست که برروی خود یک دستیگره پنهان و یک دکمه به جهت باز کردن درب آن را دارد. برای نصب آن می توان میتوان ارتفاع را تنظیم نمود. همچنین برای شیب دار کردن آن هم می توان از این قابلیت استفاده نمود. نصب این نوع از جعبه کف خواب لگراند 18 عدد ماژول باریک را داخل خود فراهم می کند. برای اطلاع از قیمت باکس کف خواب لگراند در انواع مختلف با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

باکس-کف-خواب-لگراند-18-ماژول

انواع زیره کف خواب لگراند

جعبه کف خواب لگراند از محصولات تکمیلی نیز برخوردار است که یکی از مهم ترین آن ها را می توان زیره باکس کف خواب لگراند  نام برد. معمولا این محصول در دو نوع در بازار موجود می باشد که در ادامه به بررسی کاملی از انواع زیره کف خواب لگراند می پردازیم.

زیره کف خواب 10 و 12 ماژول لگراند

زیره کف خواب 18 ماژول لگراند

زیره کف خواب 10 و 12 ماژول لگراند

در شرکت عظیم فرانسوی لگراند محصول تکمیلی هم برای جعبه کف خواب لگراند وجود دارد. بنام زیره کف خواب 10 ماژول لگراند که به صورت مشترک برای زیره کف خواب 12 ماژول لگراند استفاده میگرددو. مشخصات اصلی زیره باکس کف خواب لگراند شامل یک کادر و یک یونولیت مربعی مانند میباشد.

 نصب این زیره کف خواب 10 ماژول و زیره کف خواب 12 ماژول که مشترک هست ابتدا در زمین مورد استفاده کادر را جای گذاری نمود و بعد سیم کشی برق بتن ریزی انجام شود. در نهایت یونولیت را از درون کادر خارج می نماییم. باید به این نکته اشاره نمود که یونولیت بصورت موقت قرار دارد تا مانع از نفوذ بتن شود. برای خرید زیره کف خواب لگراند 10 ماژول و خرید زیره کف خواب 12 ماژول لگراند با کارشناسان نمایندگی لگراند تهران یعنی تهران لگراند در تماس باشید. تا از قیمت زیره کف خواب 10 ماژول لگراند و قیمت زیره کف خواب 12 ماژول لگراند مطلع شوید

زیره-باکس-کف-خواب-لگراند-18-ماژول-

زیره کف خواب 18 ماژول لگراند

محصول زیره باکس کف خواب لگراند 18 ماژول لگراند قبل از نصب کف خواب 18 ماژول لگراند برای زیر سازی رو زمین نصب میشود. متریال موجود در زیره کف خواب 18 ماژول لگراند شامل یک عدد فوم (یونولیت) مربعی و یک عدد کادر میباشد. نصب زیره کف خواب 18 ماژول لگراند به این صورت می باشد. که ابتدا مادر را در درون زمین جای گذاری میکنیم. و بعد از پاشش بتن یونولیت را از وسط کادر خارج میکنیم. برای خرید زیره جعبه کف خواب لگراند 18 ماژول و همچنین اطلاع از قیمت زیره کف خواب 18 ماژول لگراند باید با نمایندگی تهران لگراند تماس حاصل نماییم.

زیره-باکس-کف-خواب-لگراند-18-ماژول-

 قیمت زیره باکس کف خواب لگراند

همان طور که ذکر شد، هنگام خرید باکس کف خواب، با خرید زیره باکس کف خواب لگراند نیز مواجه می شوید. ابتدا بهتر است برای با توجه به ویژگی های هر یک از انواع زیره باکس کف خواب به انتخاب یکی از آنها اقدام کنید. مانند کف خواب 18 ماژول لگراند یا 10 و 12 ماژول آن. سپس برای اطلاع از قیمت زیره باکس کف خواب لگراند با کارشناسان ما در ارتباط باشید. تهران لگراند به عنوان نمایندگی کف خواب لگراند ارائه دهنده انواع باکس کف خواب لگراند می باشد که با مناسب ترین قیمت انواع این محصول را در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد. هم چنین برای اطلاع از مشخصات و قیمت پریز کف خواب لگراند نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت استعلام قیمت کف خواب لگراند: ۰۹۱۲۴۵۸۷۱۵۲

معمولا کف خواب لگراند در سه مدل 10 ماژول لگراند، 12 ماژول و 18 ماژول تولید می شود.

برای خرید این محصول و اطلاع دقیق از قیمت کف خواب لگراند و متعلقات آن از سایت تهران لگراند می توانید با شماره ی ۰۹۱۲۴۵۸۷۱۵۲ در تماس باشید

2 دیدگاه در “جعبه کف خواب لگراند

  1. سعادت گفت:

    خرید حضوری کف خواب لگراند هم دارید؟

    1. کارشناس فروش گفت:

      بله برای اطلاعات بیشتر با شماره ی ۰۹۱۲۴۵۸۷۱۵۲ تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Scroll To Top