جعبه تقسیم لگراند

جعبه تقسیم لگراند یکی از مهمترین قطعات در شکل گیری تجهیزات ساختمانی می باشد. که در ظاهر به شکل جعبه ای پلاستیکی و سفید رنگ است. و وظیفه ی اصلی اش جمع آوری و نگهداری اتصالات الکتریکی در تاسیسات است. معمولا کابل های برق خود با محافظ تولید می شوند. اما گاهی ممکن است در اثر رطوبت، حرارت بالا، آلودگی و … آسیب ببینند. چنانچه این اتصالات در محفظه ای به نام جعبه تقسیم قرار بگیرند ایمنی سیم کشی ها بالا رفته و احتمال بروز خطرات کاهش می یابد. این محصول از انواع مختلفی تشکیل شده است که از پر طرفدار ترین آنها می توان به جعبه تقسیم 10*10 لگراند و جعبه تقسیم تلفن اشاره کرد.  برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت جعبه تقسیم لگراند با ما همراه باشید.

لگراند یکی از پر طرفدار ترین برند جعبه تقسیم محسوب می شود که محصولات بسیار متنوعی مانند کابل شبکه لگراند، کف خواب لگراند، ترانکینگ لگراند و پریز برق لگراند را تولید کرده است. برای خرید و اطلاع از قیمت هر یک از محصولات لگراند با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. 

خرید-جعبه-تقسیم-لگراند

جعبه تقسیم لگراند از لحاظ جنس  به چند دسته تقسیم می شود؟

بدنه ی جعبه تقسیم یا پلاستیکی و یا از جنس فلز آلومینیوم هستند. معمولا در ساختمان ها و تاسیسات برقی از جعبه تقسیم پلاستیکی استفاده می شود. چرا که مقاومت الکتریکی بالایی داشته و در برابر شکستگی یا ضربه نیز مقاوم هستند. اما جعبه تقسیم های آلومینیومی در بخش های مختلف صنایع و واحد های کشاورزی کاربرد بسیاری دارند. هر دو نوع جعبه تقسیم لگراند بر روی دیوار یا تخته های مخصوص نصب می شوند.

 جعبه تقسیم لگراند می تواند از ورقه های گالوانیزه نیز تولید شود. ورقه های گالوانیزه توسط فلز روی روکش می شوند. و کم تر از انواع پلاستیکی کاربرد دارند. قیمت جعبه تقسیم لگراند بر اساس جنس و کیفیت آن مشخص می شود. هر قدر قدرت محافظت و مدیریت کابل های درون ساختمان در جعبه تقسیم  بیشتر باشد  قیمت آن به مراتب بالا تر است.

انواع جعبه تقسیم لگراند

 جعبه تقسیم لگراند در دو نوع جعبه تقسیم رو کار و جعبه تقسیم توکار تقسیم می شود. جنس بدنه هر دو آنها معمولا فلزی یا پلاستیکی می باشد. در ادامه به بررسی هر یک از انواع جعبه تقسیم به طور کامل می پردازیم. هم چنین در یک نوع دسته بندی دیگر نیز به سه دسته جعبه تقسیم تلفن، جعبه تقسیم برق و جعبه تقسیم مخابرات تقسیم می شود. هر یک از آنها برای کاربرد مخصوص خود مورد استفاده قرار می گیرند. حتما قبل از خرید جعبه تقسیم لگراند با انواع آن به طور کامل آشنایی داشته باشید. پیشنهاد می شود برای خرید جعبه تقسیم تلفن با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را در خرید این محصول راهنمایی کنند.

جعبه تقسیم روکار لگراند


معمولا بدنه جعبه تقسیم روکار از نوع پلاستیکی می باشد. شکل ظاهری آن به این صورت است که در درون این محصول چهار استوانه تعبیه شده است. سیم های موجود در داخل شیارهای استوانه قرار می گیرند. وظیفه ی اصلی آن گرفتن انشعاب ار سیم های دیگر می باشد. برای نصب جعبه تقسیم روکار لگراند نیز می توانید آن را روی سطح دیوار نصب نمایید.

جعبه تقسیم توکار لگراند


جعبه تقسیم توکار نیز مانند نوع روکار آن می تواند در دو جنس فلزی یا پلاستیکی تولید شود. این محصول نیز به شکل توکار در داخل دیوار نصب می شود. نصب آن بسیار آسان است و بدون بروز هر گونه مشکلی می توانید آن را نصب کنید. یکی از نکاتی که باید به آن دقت کنید این مورد است که در بیشتر ساختمان ها از جعبه تقسیم روکار استفاده می کنند و کارایی بسیار بیشتری نسبت به نوع توکار دارد.

جعبه تقسیم 10*10 لگراند

 یکی از انواع پر فروش جعبه تقسیم لگراند، جعبه تقسیم 10*10 لگراند می باشد که به دو صورت روکار و توکار موجود است. اندازه این جعبه 10 در 10 سانتی متر است و عمق مفید آن تقریبا 6 سانتی متر می باشد. یکی از مهم ترین مزایای جعبه تقسیم 10*10 لگراند  مقاومت بالا و ضد آب بودن آن می باشد. از این محصول می توانید به راحتی در محیط های رو باز استفاده کنید. برای خرید جعبه تقسیم 10*10 لگراند با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را در خرید این محصول راهنمایی کنند.

حین خرید جعبه تقسیم لگراند لازم است به چه نکاتی دقت کنیم؟

  • اندازه ی جعبه
  • پوشش و جنس بدنه
  • میزان پشتیبانی و حافظت دستگاه
  • نحوه نصب و نوع قرر گیری
  • شیشه ای یا پلاستیکی بودن درب وسیله
  • ورودی و خروجی ها
  • سالم بودن بدنه
  • ضد آب بودن

خرید جعبه تقسیم لگراند

 برای خرید یک جعبه تقسیم تقسیم لازم است با سازو کار این وسیله آشنا باشید تا بتوانید انتخاب درستی کنید. و هزینه ای متناسب با نیاز خود بپردازید. شرکت لگراند تولید کننده ای بزرگ در سطح جهانی می باشد که در زمینه ی ابزارآلات  و وسایل جانبی الکترونیکی فعالیت می کنند. این شرکت بیشترین سهم بازار در تولید کابل، پریز و برق را دارد. چنانچه قصد خرید لوازم جانبی و تاسیسات برقی را دارید فروشگاه تهران لگراند یک گزینه ی مطمعن و مناسب است. قیمت جعبه تقسیم لگراند با توجه به کارایی آن بسیار مقرون به صرفه است. پیشنهاد می شود برای اطلاع دقیق از قیمت این محصول و قیمت جعبه تقسیم 10*10 لگراند با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Call Now Button
Scroll To Top