کیستون شبکه لگراند

کیستون شبکه لگراند بخشی از شبکه بوده و یک کانکتور مادگی محسوب می شود. این وسیله یکی از مهم ترین اجزا در هر ساختمان به شمار می رود. که اغلب در کادر های مشخصی روی دیوار نصب می گردد. برای خرید این محصول ابتدا با مشخصات و ویژگی های این محصول به طور کامل آشنا شوید سپس برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت دقیق کیستون شبکه لگراند  با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در خرید آن راهنمایی کنند.

قیمت کیستون شبکه لگراند

قیمت کیستون شبکه لگراند  نیز مانند سایر محصولات بر اساس نوع و قابلیت ها مشخص می شود. کیستون های اس اف تی پی یکی از گران ترین پریز ها به شمار می رود. اما کیستون یو تی پی قیمت مناسب تری داشته و در عین حال از کیفیت خوبی برخوردار است.

جهت استعلام قیمت کیستون شبکه لگراند: ۰۹۱۲۴۵۸۷۱۵۲

معرفی کمپانی لگراند

شرکت لگراند یک شرکت فرانسوی قوی در زمینه ی تولید محصولات صنعتی مانند: انواع پریز، کابل و سیم، کلید، تلفن و کیستون و… می باشد. این شرکت در سراسر کشور های جهان فعالیت و نمایندگی داشته و بخش زیادی از سهم بازار فروش لوازم الکترونیکی و صنعتی را به خود اختصاص می دهد. سابقه فعالیت این شرکت زیاد بوده و قابل رقابت با شرکت های بزرگ دیگری مانند پاناسونیک است. از دیگر برند های تولید کننده ی کیستون می توان به شرکت ای ام پی و نگزنس اشاره کرد.

از دیگر محل های قرار گیری کیستون لگراند می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • پچ پنل
    باکس های مخصوص بر روی دیوار
    فیس پلیت
    باکس های کف خواب

کیستون شبکه لگراند یکی از بهترین کیستون های موجود در بازار می باشد. این وسیله در تمامی منازل و ساختمان ها مورد نیاز بوده و کاربردی همیشگی دارد. در ادامه مطلب به بررسی قیمت کیستون لگراند و معرفی خود شرکت می پردازیم. 

جنس کیستون شبکه لگراند چیست

کیستون و یا پریز شبکهLNA می تواند پلاستیکی و یا فلزی باشد. پر استفاده ترین نوع کیستون یا همان یکی از پر می باشد. کیستون های پلاستیکی معمولا بیشتر از سایر کیستون ها کاربرد دارند
در نظر داشته باشید کیستون شبکه لگراند  برای جایگزاری دارای مکمل بوده و لازم است دقیقا سر جای خودشان قرار بگیرند. این وسیله در واقع برقرار کننده ی اتصال از کابل و تجهیزات دیگر است. لازم است بدانید نصب کیستون لگراند باید به دقت انجام شود چرا که هر کیستون به جهت یک امر خریداری و نصب می شود.

فروش کیستون شبکه لگراند

شما به عنوان یک خریدار کیستون پلاستیکی لگراند می توانید تحقیقات زیادی در زمینه ی خرید کیستون شبکه لگراند انجام دهید. سپس در نهایت بهترین گزینه برای خرید را انتخاب کنید. 
فروش لوازم صنعتی هم می تواند از طریق نمایندگی ها و خرید حضوری و هم می تواند از طریق سایت و فروش مجازی اتفاق بیفتد. چنانچه نمی دانید جفت کیستون شما چیست و چه نوع محصولی لازم است خریداری کنید می توانید از مشاوران فروش تهران لگراند در خواست راهنمایی و کمک کنید.

کیستون لگراند در چه سایز هایی تولید می شود؟

شبکه باریک : سایز کوچک مانند کیستون 1 ماژول
شبکه پهن : سایز بزرگ مانند کیستون 2 ماژول
ویژگی های کیستون پهن :
جنس کیستون لگراند پهن پی وی سی بوده و می توان آن را بر روی هر ترانکینگی نصب نمود.
برای اطلاعات بیشتر با شماره ی درج شده در سایت تهران لگراند جهت مشاوره و اطلاع دقیق از قیمت کیستون شبکه لگراند  تماس بگیرید.

Call Now Button
Scroll To Top