پچ کورد نگزنس

پچ کورد نگزنس ساخت شرکت نگزنس یکی از بزرگترین تولید کنندگان کابلهای مسی، کابل فیبر نوری، پچ کورد و… است که برای پروژه های زیر ساخت و بازارهای صنعتی به خصوص کشتی سازی، نفت و بخشهای مربوط به هوانوردی در فرانسه بوده و دومین تولید کننده برتر کابل در جهان است. این کمپانی با سابقه بسیار بالا، یکی از با تجربه ترین شرکت ها در بین برند های اروپایی می باشد. محصولات کمپانی نگزنس را میتوان به دو دسته ی محصولات مسی و محصولات فیبر نوری تقسیم بندی کرد. 

از جمله محصولاتی که در این کمپانی تولید می شود، می توان به انواع  پچ پنل، کابل های شبکه، پچ کورد نگزنس(در متراژهای متنوع)، فیس پلیت پچ پنل نگزنس، انواع کیستون شبکه نگزنس، پیگ تیل  و فیبر نوری اشاره کرد. یکی از محصولات این شرکت، پچ کورد cat6 نگزنس است که برای اتصال بین سوئیچ شبکه و پچ پنل 24 پورت، همینطور اتصال بین کامپیوتر و پریز شبکه از آن استفاده می شود. قیمت پچ کورد شبکه نگزنس با توجه به نوع روکش و اندازه آن قابل تغییر است.

پچ کورد نگزنس در طول های 30 و 50 سانتی ، 1، 2 ،3 ،4 ،5 ،10 ، 15 متری تولید میشوند و در کارخانه 2 سر آن به سوکت RJ45 پانچ می‌شود. اگر به دنبال کسب آگاهی درباره پچ کورد شبکه نگزنس هستید، این مقاله برای شما نوشته شده است. هم چنین با ما همراه باشید تا از قیمت پچ کورد 50 سانتی که از پرفروش ترین محصولات است مطلع شوید. برای خرید پچ کورد شبکه نگزنس با ما همراه باشید.
patchcord
پچ-کورد

پچ کورد نگزنس چیست؟

پچ کورد نگزنس به کابل هایی دارای متصل کننده در هر انتها گفته می شود که برای اتصال دستگاه های انتهایی به منابع نیرو استفاده می شود. به عبارت دیگر برای متصل کردن سوئیچ شبکه و پچ پنل از پچ کورد بهره می برند. علاوه بر این پچ کورد اتصال بین کامپیوتر و پریز شبکه را نیز انجام می دهد.آنها معمولا کابل های مسی هستند که در دو سر خود کانکتور هایی از نوع RJ45، TERA یا GG45 دارند. گاهی به پچ کورد، پچ کابل هم گفته میشود.

پچ کورد ها کابل های الکتریکی یا نوری هستند که برای اتصال یک دستگاه الکترونیکی یا نوری به دیگری (برای مسیریابی سیگنال) استفاده می شوند. دستگاه های مختلف از طریق پچ کورد قابل اتصال هستند. قیمت پچ کورد نگزنس با توجه به فاکتورهای زیادی تعیین می شود که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم. برای خرید پچ کورد شبکه نگزنس و پچ کورد cat6  با ما همراه باشید.

پچ-کورد

راهنمای خرید پچ کورد نگزنس

همان طور که گفته شد با وجود اینکه پچ کورد شبکه نگزنس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است اما قیمت پچ کورد نگزنس تقریبا با برندهای مشابه یکسان است. شاید همین امر در جذب طرفدارای زیاد آن موثر بوده است. به هر حال چند ویژگی مهم در تعیین قیمت پچ کورد cat6 نگزنس تاثیر می گذارد. از مهم ترین این ویژگی ها می توان به نوع استاندارد، روکش دار یا فاقد روکش، نوع روکش به کار رفته و هم چنین متراژ آن اشاره کرد بنا براین قبل از خرید پچ کورد شبکه نگزنس به ویژگی های گفته شده حتما دقت کنید تا خرید خوبی را داشته باشید.

همان طور که گفته شد قیمت پچ کورد نگزنس به عوامل مختلفی بستگی دارد. بنابراین پیشنهاد می شود برای اطلاع دقیق از قیمت پچ کورد شبکه نگزنس حتما با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را در خرید این محصول راهنمایی کنند. 

جهت استعلام قیمت پچ کورد نگزنس: ۰۹۱۲۴۵۸۷۱۵۲

پچ کورد شبکه نگزنس

پچ کورد شبکه نگزنس با کیفیت عالی و از بهترین پچ کورد های شبکه موجود در بازار است. پچ کورد های این برند بسیار متنوع هستند؛ آنها با استاندارد Cat6 و در انواع UTP و SFTP عرضه می شوند. قیمت Patch Cord نگزنس تقریباً مشابه برندهای دیگر است اما کیفیت آن بهتر از بسیاری از سایر برند هاست.

 پچ کورد نگزنس جزو پرفروش ترین پچ کورد های شبکه در بازار ایران محسوب می شوند. برای خرید پچ کورد نگزنس باید به این نکته توجه داشته باشید که این محصول به طوری طراحی و تولید شده اند که عملکرد قوی و سرعت بالا را تضمین کنند. این محصول  در اندازه های 0.5 متری، 1 متری، 2 متری، 3 متری، 5 متری و 10 متری تولید می شوند. آنها در رنگ نارنجی عرضه می شوند و جنس روکش آن ها PVC یا LSZH است. پیچ کورد نگزنس با توجه به انواع مختلف محصولات بر اساس نویز پذیری و استاندارد های بالا از تنوع محصولات بسیار بالایی برخوردار است.

روکش استفاده شده در پچ کورد شبکه نگزنس

معمولا برای طراحی روکش های پچ کورد cat6 نگزنس از دو نوع استفاده می کنند که با توجه به نوع هر یک طبیعتا قیمت پچ کورد نگزنس نیز تغییر می کند. بنابرایت برای خرید پچ کورد نگزنس به نوع روکش آن نیز دقت کنید.

نام روکشویژگی روکش
PVCفاقد هالوژن
LSZH

دارای پلی وینیل کلراید

 

ویژگی های پچ کورد نگزنس

پچ کورد شبکه نگزنس ویژگی های بسیار زیادی دارد اما اگر بخواهیم مهم ترین ویژگی آن را بیان کنیم می توانیم به لیست زیر اشاره کنیم:

  •  محدوده طول موج گسترده
  • از اندازه های متنوعی برخوردار است که از پر طرفدار ترین آنها می توان به پچ کورد نگزنس 1 متری اشاره کرد
  •  مطابق با استاندارد های ITU-T نظیر G.652D
  • مقاومت بالا در برابر دمای بسیار بالا یا پایین
  • طراحی ظریف کوچک پچ کورد نگزنس
  • پچ کورد cat6 نگزنس قابلیت سفارشی سازی پیکربندی را نیز دارا می باشد.
پچ-کورد

مزایای پچ کورد نگزنس

از مزایای استفاده از پچ کورد cat6 نگزنس می توان به موارد زیادی اشاره کرد. در لیست زیر مهم ترین مزایای آن آمده است.

  • انتقال داده را با سرعت بالایی انجام می دهد
  • ایمنی و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد
  • از روکش LSZH استفاده می کند
  • جنس مغزی پچ کورد نگزنس مسی است
  • و در آخر مهم ترین مزیت پچ کورد شبکه نگزنس را می توان قیمت بسیار مناسب آن با توجه به کیفیت بالای آن دانست. برای اطلاع دقیق از قیمت پچ کورد شبکه نگزنس با کارشناسان ما در تماس باشید.
  • قیمت پچ کورد نگزنس با توجه به کارایی آن بسیار مناسب می باشد.

پچ کورد cat6 UTP نگزنس

پچ کورد شبکه نگزنس از نوع UTP است. نداشتن شیلد و فویل در اطراف رشته سیم پچ کورد cat6 نگزنس، مقدار مقاومت آن در برابر نویز را نشان می دهد. پچ کورد نگزنس Cat6 UTP تمام پارامترهای استاندارد کلاس E داراست. بنابراین در خرید پچ کورد نگزنس به این ویژگی حتما دقت کنید.  از ویژگی های پچ کورد نگزنس می توان استاندارد CAT6 را نام برد که این امر نشان دهنده ی ارسال حجم بالای داده می باشد. 

این پچ کورد دارای پوششی از جنس LSZH است. این روکش  پچ کورد cat6 نگزنس مانع از هر گونه ضربه، قعطی و پوسیدگی و همچنین خوردگی زوج های به هم تابیده می شود و باعث محافظت از کابل ها خواهد شد. همچنین در هنگام آتش سوزی دود سمی متصاعد نمی کند. پچ کورد cat6 نگزنس در اندازه های متفاوتی طراحی شده است که هر یک ویژگی و کاربرد خاصی دارند. در ادامه می تونید از قیمت پچ کورد 50 سانتی و سایر اندازه های آن مطلع شوید. 

پچ کورد نگزنس 50 سانتی

پچ کورد نگزنس 50 سانتی یکی از پر کاربرد ترین پچ کورد های موجود در بازار محسوب می شود. معمولا روکش پچ کورد شبکه نگزنس 50 سانتی از نوع pvc است با توجه به این نکته یکی از مزیت های آن انعطاف پذیری بیشتر این پچ کورد می باشد و از معایب آن نیز می توان به این مورد اشاره کرد که در صورت آتش سوزی دود متراکمی تولید می کند که احتمال سمی بودن این دود وجود دارد. قیمت پچ کورد 50 سانتی با توجه به کارایی آن مقرون به صرفه است.پیشنهاد می شود برای اطلاع دقیق از قیمت پچ کورد 30 سانتی نیز با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. 

پچ_کورد_نگزنس_50_سانتی

پچ کورد نگزنس یک متری

پچ کورد نگزنس 1 متری بسیار انعطاف پذیر بوده است. در ابتدا و انتهای این محصول یک کانکتور تعبیه شده است. هم چنین از ویژگی های مهم پچ کورد یک متری می توان به لایه محافظ آن اشاره کرد. از مزیت های دیگر پچ کورد 1 متری نگزنس می توان به دارا بودن روکش LSZH اشاره کرد که سبب می شود در هنگام آتش سوزی، دود سمی ایجاد نشود. از مشخصات فنی پچ کورد شبکه نگزنس یک متری نیز می توان به 4 زوج تابیده مسی اشاره کرد.

  •  
Call Now Button
Scroll To Top