کیستون شبکه نگزنس

کیستون جک نگزنس (Keystone jack)، از محصولات تولیدی در کمپانی نگزنس می باشد. این محصول یک قطعه اتصال مادگی است معمولا روی پچپنل یا فیس پلیت ها روی دیوار و ترانک نصب می شود و به ما کمک می کند که دستگاه های موجود در شبکه را به کمک پچ کورد نگزنس به بستر شبکه متصل کنیم. کیستون ها در طرح ها و اشکال مختلف در سیستم سیم کشی سازمان یابی شده استفاده میشوند. یکی از انواع پر طرفدار کیستون نگزنس، کیستون شبکه نگزنس cat6 utp است که در ادامه به بررسی مشخصات آن می پردازیم.

بطوریکه برای هرنوع کابل، کیستون مخصوص همان کابل نیز وجود دارد. این انعطاف پذیری در سازگار شدن، یکی از مزیت های بارز کیستون شبکه نگزنس است. به این دلیل که نوع کیستون با کانکتورهای نری آن مشخص می شود، معمولا برای نام گذاری کیستون از کلمه جک همراه با آن استفاده می شود. به عنوان مثال کیستون جک RJ45. برای اطلاع از قیمت کیستون شبکه نگزنس می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

کیستون-نگزنس

انواع کیستون شبکه جک نگزنس

کیستون جک تلفنی

کیستون-جک-تلفن

در این نوع از کیستون شبکه نگزنس، از کیستون های Cat3 استفاده می شود و درکنار کابل های مخابراتی قرار میگیرد. نحوه ای که کابل شبکه به کیستون نگزنس متصل می شود، به طراحی کیستون به وسیله ابزار های پانچ کردن و یا بدون استفاده از ابزار های پانچ بستگی دارد. کیستون ها معمولا از استانداردهای سیم کشی شبکه TIA568-A و TIA568-B پشتیبانی می کنند که با لیبل روی کیستون نشان داده می شوند.

برای خرید کیستون جک تلفن با کارشناسان تهران لگراند از طریق شماره تلفن های موجود در قسمت اطلاعات تماس سایت در تماس باشید. ما با بهترین کیفیت در کنار شما هستیم.

 کیستون جک شبکه

قیمت-کیستون-شبکه

این نوع کیستون دارای تنوع زیاد است. دسته بندی آن شامل کیستون های Cat5e,Cat6,Cat6A و Cat7 است. طراحی آن هم بصورت UTP و هم بصورت شیلددار می باشد. این را هم میدانیم که کیستون جک UTP‌ نگزنس درکنار کابل های UTP و FFTP FTP,SFTP,STPکیستون فلزی در کنار کابل های شیلددار بکار می رود.

قیمت کیستون شبکه نگزنس در این نوع نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. در همه مواقع باید از کابل کیستون مناسب هم استفاده شود. همچنین هنگام نصب کیستون نگزنس باید کیستون مختص به محل نصب مورد نظر استفاده شود در غیر این صورت کیستون شبکه نگزنس در جای خود قرار نگرفته و عمل نصب تجهیزات شبکه را مختل می نماید.
خرید-کیستون-شبکه

کیستون Cat5e نگزنس

کیستون Cat5e نگزنس یکی از انواع کیستون شبکه های نگزنس محسوب می شود. به طور کلی در سناریوهای کابل کشی Cat5e، کیستون cat5e مورد استفاده قرار می گیرد. سبک ساختار یافته آن به دلیل آسانی پانچی که فراهم می کند دارای محبوبیت زیادی است. هنگام تغییر جک کیستون در پچ پنل نگزنس دیگر نیازی به تعویض تیغه‌ها نیاز نیست. علاوه بر این تماس دهنده‌های برنزی کیستون‌های Cat5e با کیفیت مقاومت بیشتری را به بار می آورند.

هنگام خرید کیستون شبکه نگزنس Cat5e نباید مطمئن شد که از استاندارد صنعتی TIA/EIA 568-B برخوردار است. کیستون نگزنس داری این استاندارد هستند. رعایت استانداردهای پذیرفته شده، دوام، ماندگاری و کارکرد عالی و فوق العاده را برای مصرف کننده تضمین می‌کند.

کیستون شبکه نگزنس Cat5e از کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسبی برخوردار است و با خیال راحت می توانید به خرید این نوع از کیستون های شبکه نگزنس اقدام کنید.

کیستون شبکه نگزنس cat6 utp

کیستون شبکه نگزنس cat6 utp با سرعت 1 گیگابایت بر ثانیه کار می کند. هم چنین جنس بدنه آن معمولا از نوع پلاستیکی است. نوع این کیستون بدون شیلد است و همان طور که می دانید انواع کیستون utp توانایی حذف نویز را ندارند. برای حل این مشکل به شما پیشنهاد می شود حتما از کابل شبکه نگزنس استفاده کنید. این کیستون نگزنس را در تمامی ترانکینگ ها و پچ پنل ها می توان نصب کرد بدون اینکه هر گونه مشکلی به وجود بیاورد. قیمت کیستون شبکه نگزنس cat6 utp نسبت به کارایی آن بسیار به صرفه است.
معمولا کیستون شبکه نگزنس cat6 utp را به رنگ خاکستری یا طوسی و در بسته بندی های 24 عددی تولید می کنند. در ارتباط با ساختار تولیدی این محصول می توان گفت که از دو بخش اصلی کیستون و بخش پلاستیکی تشکیل شده است. 
بخش پلاستیکی آن برای عمل پانچ کردن کابل روی کیستون شبکه نگزنس مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از سوالاتی که ذهن مشتریان را مشغول می کند  نوع برقرای ارتباط بین کابل و کیستون شبکه است. این ارتباط را به راحتی می توان با آچار، بدون آچار یا به شکل دستی برقرار کرد. 
انواع-کیستون-شبکه

دلیل استفاده از جک کیستون شبکه نگزنس

با به کار بردن جک کیستون نگزنس می توان از راهی مرتب و حرفه ای برای اتصال نهایی کابل پچ شبکه را استفاده کرد. در نتیجه می توان یک اتصال شسته و رفته و ایمن را به شبکه محلی ارائه داد. همچنین باعث می شود همزمان یک گسترش امن و مطمئن در آینده ایجاد شود. کیستون جک برای بکارگیری در دو انتهای کابل می باشند که معمولا یک سمت به پچپنل و سمت دیگر به پریز شبکه ختم می شود.

جک و پلاگین کیستون شبکه نگزنس در طرح‌های مختلفی به بازار ارائه می شوند و از آنها برای نصب انواع کابل یا سیم استفاده می شود. اگر قصد خرید کیستون نگزنس و یا اطلاع از قیمت کیستون شبکه نگزنس را دارید، به صفحه مربوطه رفته و از آن طریق اقدام کنید.

Call Now Button
Scroll To Top