logo-legrand-tehran

پچ پنل لگراند

پچ پنل لگراند قطعه ای است که بین نقاط انتهایی کابل و تجهیزات شبکه قرار می گیرد. این محصول از تعدادی پورت تشکیل شده است که بر اساس نیاز سیستم، تعداد پورت های آن نیز قابل تغییر است. اگر برای راه اندازی شبکه ای در تلاش هستید به شما پیشنهاد می شود حتما از این محصول بهره ببرید. چرا که یکی از مشکلاتی که احتمالا در آینده با آن روبرو می شوید عیب یابی شبکه است که با وجود پچ پنل به آسانی می توانید به تشخیص کابل مشکل دار بپردازید. اینکار در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند.  برای خرید پچ پنل لگراند اصلی ابتدا باید به این نکته توجه کرد که این محصول بر اساس پارامترهای مختلفی دسته بندی می شود. از مهم ترین پارامترهایی که به تفکیک انواع پچ پنل می پردازند می توان به  نوع cat و تعداد پورت آن اشاره کرد هم چنین این محصول دارای  انواع مختلفی مانند فیبر نوری، Modular ،unloaded ،poe می باشد که هر یک از آنها در جایگاه مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.  در ادامه با پچ پنل utp لگراند نیز به طور کامل آشنا خواهید شد. هم چنین توصیه می شود برای خرید ایمن تر از نمایندگی پچ پنل لگراند فرانسه به تهیه این محصول بپردازید. در ادامه به بررسی کامل انواع پچ پنل لگرند می پردازیم. برای اطلاع از آخرین لیست قیمت پچ پنل لگراند با کارشناسان ما در تماس باشید.

فهرست مطالب

پچ پنل لگراند چیست؟

شکل ظاهری پچ پنل لگراند به صورت مستطیل شکل بوده و دارای پورت های 24 عددی یا 12 عددی میباشد. پچ پنل 24 لگراند و پچ پنل 12 لگراند درون یک رک قرار گرفته و جایگزاری میشود. برای راه اندازی پچ لگراند که درون رک قرار دارد باید تمامی کابلهای یک شبکه را که در جاهای گوناگون یک ساختمان اداری، درمانی، آموزشی و قرار دارد را در یک نقطه جمع نموده و به این رک متصل بنماییم. هم اکنون سیستم شبکه محل ما دارای نظم خاص خود قرار گرفته است.

به نحو دیگر patch panel لگراند وظیفه ارتباط بین پریز های شبکه با تجهیزاتی که در آن قرار دارد مثل سوئیچ و روتر را بر عهده گرفته است. 

پچ-پنل-چیست

برای اینکه ارتباط بین پورت patch panel صورت بپذیرد نیاز به یکسری تجهیزات داریم به نام کابل cross که به پچ کورد لگراند نیز معروف است. طول این کابل پچ کورد معمولا بیست تا سی سانتی متر میباشد.

استعلام قیمت پچ پنل لگراند

برای خرید پچ پنل لگراند ابتدا باید به این موضوع توجه داشت که با توجه به انواع مختلف این محصول طبیعتا کاربرد هر یک از آنها بایکدیگر متفاوت است بنابراین قیمت آنها نیز تغییر می کند. به طور مثال قیمت پچ پنل لگراند با توجه به حالت کابل مورد نظر، تعداد پورت های آن و هم چنین مدل آن متغیر است. بنابراین بهتر است ابتدا با توجه به کارکرد مورد نظر اقدام به انتخاب یکی از انواع آن اقدام کنید. همچنین توجه داشته باشید که نوع پچ پنل شما از نوع پچ پنل utp لگراند یا نوع پچ پنل sftp لگراند است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با محصول در  و اطلاع از قیمت  مورد نظر با کارشناسان ما در تماس باشید.

نصب پچ پنل لگراند

میخواهیم بطور شفاف درباره این مهم توضیحاتی کوتاه ولی مفید را ارائه دهیم که وظیفه پچ پنل لگرند چیست. برای جواب این سوال می توان این گونه توضیح داد که هر راه اتصال یا پریز شبکه با کاربری های گوناگون مانند یک سیستم اداری، ساختمانی، درمانی، بانک ها یا مجتمع های آموزشی که دارای اتصال شبکه ای میباشند.

 درباره نصب پچ پنل لگراند نیز می توان گفت به منظور سهولت در کار به یک پورت از این دستگاه نیاز دارند. از طریق همان یک پورت میتوانند به هر دستگاهی متصل شوند. نصب آن بسیار راحت و آسان می باشد. با توجه به ویژگی ها و مزیت های که پچ پنل برخوردار است، قیمت پچ پنل لگراند بسیار مقرون به صرفه می باشد.

خرید-پچ-پنل-لگراند

راهنمای خرید پچ پنل لگراند

همان طور که گفته شد پچپنل ها مزیت های فراوانی دارند که در زیر به مهم ترین آنها اشاره می شود. مزیت های فراوان این محصول سبب شده است که قیمت پچ پنل شبکه لگراند با توجه به کارایی آن بسیار مقرون به صرفه باشد. بهتر است قبل از خرید پچ پنل لگراند حتما با ویژگی ها و مزایای آن به طور کامل آشنا شوید: 

  • توسعه سریع و آسان شبکه
  • عیب یابی آن بسیار راحت است
  • از هزینه های راه اندازی کمی برخوردار است
  • از آسیب های ناشی از قطع و وصل تا جای امکان می کاهد.
  • این محصول در دو نوع بسیار کاربردی پچ پنل sftp لگراند و پچ پنل utp لگراند تولید می شود. 
  • پچ پنل لگراند قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای دارد

انواع پچ پنل لگراند

اکنون میدانیم که patch panel legrand چیست و میتوانیم برای خرید آن باید به نمایندگی پچ پنل لگراند یعنی تهران لگراند مراجعه نماییم. اما مطلب مهم اینست که این دستگاه بر اساس پارامتر های مختلف دارای دسته بندی های گوناگونی میباشد که زیر برای شما جمع آوری کرده ایم:

بر اساس CAT

بر اساس تعداد پورت

پچ پنل POE

پچ پنل Unloaded

پچ پنل Modular

پچ پنل Fiber optic

در انتخاب پچ پنل لگراند باید به این نکته دقت شود که نوع آنها چیست؟ معمولا از دو نوع اصلی تشکیل می شود که یکی از پر استفاده ترین آنها پچ پنل SFTP است. ویژگی مدل sftp این مورد است که تمامی کیستون های که در این محصول تعبیه شده اند، همگی از نوع شیلد دار می باشند. این کار سبب می شود که مقاومت آن در مقابل انواع نویز ها و حتی تداخل های الکترو مغناطیسی نیز بالا رود.
بنابراین پیشنهاد می شود خرید پچ پنل sftp لگراند را در الویت لیست انتخاب های خود قرار دهید.

پچ پنل sftp لگراند

این نوع از پچ پنل لگراند تشکیل شده از شیلد و فویل های گوناگون می باشد. یکی از پر کاربرد ترین آن پچ پنل 24 پورت لگراند می باشد. پچ پنل sftp را معمولا برای دفع نویز ها مورد استفاده قرار می دهند. معمولا چنس بدنه مدل sftp از نوع آلومینیوم می باشد. یکی از مزیت های این نوع پچ پنل نیز این مورد است که برای اتصال آن به بدنه به پیچ و مهره و لوازم جانبی نیازی نیست. قیمت مدل sftp نیز به فاکتور های زیادی بستگی دارد. بنابراین پیشنهاد می شود برای اطلاع دقیق از قیمت و خرید پچ پنل sftp لگراند با کارشناسان ما در تماس باشید. 

پچ پنل utp لگراند

پچ پنل utp لگراند به طور معمول برای شرایطی که از نویز پایینی برخوردار هست بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از کاربرد های بسیار مهم پچ پنل utp لگراند می توان به استفاده از این نوع کابل در بانک ها، اداره و موسسه های گوناگون اشاره کرد. کاربرد زیاد پچ پنل utp لگراند باعث می شود که آن به عنوان پر فروش ترین نوع پچ پنل های لگراند انتخاب شود. برای خرید پچ پنل utp لگراند باید به این مورد توجه کنید که محصولی که خریداری می کنید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. تهران لگراند به عنوان نمایندگی پچ پنل utp لگراند فرانسه مفتخر است که پچ پنل های اصل را به شما مشتریان گرامی ارائه دهد.

پچ پنل لگراند بر اساس CAT

در مقاله کابل شبکه لگراند مشخص نموده ایم که کابل CAT در چه انواعی دسته بندی میشوند. مثلا اگر از کابل لگراند CAT 6 در سیستم خود استفاده نماییم باید بر اساس CAT 6 سیستم را راه اندازی نماییم. برای توضیحات تکمیلی میتوانید به مقاله کابل شبکه (LAN) مراجعه نمایید.

 هم چنین به شما پیشنهاد می شود بعد از انتخاب انواع پچ پنل لگراند مناسب خود حتما برای خرید پچ پنل شبکه لگراند اقدام کنید تا با خیال آسوده تری به استفاده از آن بپردازید. در ادامه یک جدول برای راهنمایی بیشتر ایجاد شده است. هم چنین برای اطلاع از لیست قیمت پچ پنل های لگراند با شماره های درج شده در پایین صفحه در تماس باشید.

پچ پنل لگراند بر اساس تعداد پورت

و اما وسیله ای وجود دارد که براساس تعداد پورت patch panel میتواند پریز های یک شبکه در سیستم را به هم متصل نموده و همچنین دسته بندی نماید و راه اندازی کند. تعداد پورت های پچ پنل به ترتیب پچ پنل 24 پورت، پچ پنل 12 پورت و … می باشد. در بین انواع پورت های پچ پنل معمولا از پچ پنل 24 پورت به وفور استفاده می شود و از طرفدارای زیادتری برخوردار است. پیشنهاد می شود برای خرید پچ پنل لگراند ابتدا با تمامی انواع این محصول به طور کامل آشنا شوید تا انتخاب مناسب تری داشته باشید.

پچ-پنل-24-پورت-لگرند

پچ پنل poe

پچ پنل لگراند در مدل POE دارای فناوری جدیدی است که امکاناتی را برای ما فراهم میکند. از جمله اینکه برق مصرفی را از طریق همان کابل برای شبکه تامین می نماید. اما این تکنولوژی در وسایل دیگری وجود دارد مانند: تلفن IP و دوربین های مداربسته تحت شبکه، انتقال در بستر اینترنت و …. که نکته ای که دارد اینست باید خود دستگاه پشتیبانی شود نیز وجود دارد. 

این تکنولوژی به این صورت است که دو زوج سیم، 4 زوج کابل شبکه برای منتقل نمودن برق مصرفی سیستم استفاده میکند. بر همین اساس این نوع پچ پنل POE لگراند میتواند بصورت همزمان با ارائه پورت دیتا و POE ارتباط بر قرار کند. همچنین از این راه می تواند برق مصرفی سیستم را تامین کند. یکی دیگر از مزیت های پچ پنل POE این مورد است که باعث آشفتگی در کار نمی شود به این معنا که به جای استفاده از یک کابل دیتا و برق تنها از یک کابل شبکه می توان استفاده کرد. این نوع پچ پنل لگرند را در سایت تهران لگراند می توانید خریداری کنید.

پچ-پنل-poe

پچ پنل لگراند unloaded

از مدل های دیگر میتوان از پچ پنل لگراند unloaded نام برد که بصورت ریل خالی بوده و آنرا می توان مانند المان پرتابل در سیستم جانمایی نمود. در تصویر مقابل نمونه ای از این نوع  نمایش داده شده است. قیمت پچ پنل لگراند با توجه به مدل ها و انواع گوناگون آن متغیر است. بنابراین بهتر است برای اطلاع از قیمت انواع پچ پنل با کارشناسان ما در تماس باشید.

پچ-پنل-لگراند-unloaded

پچ پنل Modular

پچ پنل Modular لگراند یا patch panel ماژولار Modular از زیر مجموعه های unloaded میباشد. از آنجایی کاربر استفاده کننده میتواند ماژولار مورد نیازش را بر روی سیستم نصب نماید. هنگامی که پورت های مالتی مود و سینگا مود در کنار یکدیگر قرار گیرند پچ پنل ماژولار تشکیل می شود. از مزایای استفاده از این نوع پچ پنل این مورد است که با خرابی یکی از پورت ها نیاز به تعویض کامل آن نیست. 

 به پچ Modular لگراند معروف شده است. کاربر میتواند با اختیار خودش از انواع پرتها مانند: UTP  ،STP  ،FTP  ،CAT 6 یا CAT 5 وحتی فیبر نوری استفاده و نصب نماید. پیشنهاد می شود برای خرید انواع پچ پنل ها از نمایندگی پچ پنل لگراند اقدام به خریداری کنید. چرا که کیفیت تولید این محصولات به شدت حائز اهمیت است.

پچ-پنل-لگراند

پچ پنل فیبر نوری

از این نوع پچ پنل لگراند نوری یا پچ پنل Fiber optic برای یکدست کردن یک رشته سیم فیبر نوری استفاده میشود. از ویژگی های فیبر نوری این مورد است که این نوع پچ پنل از حجم زیادی از اطلاعات به وسیله ی نور تشکیل شده است که ضخامت آن همانند ضخامت موی سر انسان است.  اما نکته ای که باید در نظر گرفت این است که باید بر روی دستگاه های دارای پورت فیبر نوری از پچ پنل فیبر نوری لگراند یا patch panel Fiber optic لگراند استفاده نمود. این patch panel لگراند به گونه ای طراحی شده است که از رشته های فیبر نوری محافظ نماید

فیبر-نوری-لگراند

پچ پنل لگراند قطعه ای متشکل از تعدادی پورت است که بین نقاط انتهایی کابل و تجهیزات شبکه تعبیه می شود.

پچ پنل لگراند بر اساس پارامتر های زیادی از جمله تعداد پورت، cat، unloaded و Modular تقسیم بندی  می شود.

شما می توایند با شماره ی  ۰۹۱۲۴۵۸۷۱۵۲ برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط باشید

Call Now Button
Scroll To Top